Monday, November 15, 2010

intro!

okey2.aku tau aku ni memang x rajin sgt2 nk update blog ni.aku lebih prefer baca blog org lain sambil golek2 tau tak.memang korang x tau kn.
okey2.sebagai permulaan nye. nk introduce diri ke? perlu ke? perlu la kot kan.
name diberi intan atika ishak. 20y. stay kat melaka. student di UiTM kampus bandaraya Melaka. Bachelor in Accountancy.
da tau x rajin,pegi jugak buat blog ni.haha..suke hati aku la wei..gurau2.nk tau nape aku sibok2 nk buat blog? it is because..
1) blog is a place where people keep their idea, write about anything which is interesting, annoying, etc.. ececeh.speaking speakang la
2) nak isi mase lapang yang tersangat2la lapang sekarang ni.(btw, sekarang tengah cuti sem.)
3) menyibok nak jugak.orang lain ade, tak kan ko x nak ade kan.hahaha
4) emm..ape die....da lupe.
nanti kite sambung balik ape reason ea. 
okey2.esok aku buat entry baru tau2. takpun malam ni. haha..memang la ko ni x gajinnn...

1 comment:

  1. nules manyak2 ye t..
    aku jd owg yg pling rajen bace t...hahah

    ReplyDelete