Wednesday, March 23, 2011

tour to KL.

assalamualaikum.

waassupp beb?yo.besama eden lagi dalam berbelog sambil bergolek.
kali ni.eden nak cerito sikit tour eden ko KL minggu lepas.

eden pogi sano pon pasal cari pasal.uiii..tesembur2 air liur cakap gini.

okey.we back to normal yooww..
minggu lepas.aku pergi kl sebab nak menyetelkan assignment audit and very last minit lor.
mula2 kami nak buat axis je.tapi diorang busy.so kami decide buat kat gsc pavilion.
sebab jamal penah keje part time kat situ.

di samping aku menyetelkan assignment.
berpoya2 serta berjalan2 adalah tujuan ke dua.
kat kl ni, banyak benda yang aku tak penah buat, aku buat. tempat tak penah pegi, aku pegi.

let check it out gambau2 kat sana.

first day keluar. masa ni nak jumpa buah hati.harus lah cantik2.haha
cantik ka? tak dapat la jak.

did i look good??awww..pose kayak modelin. 


 si dia decide dating kat jusco je.ikot je la.okey je pon. masa ni first time makan kat teppanyaki kot. 

dari cara mencekik ni. for first try,sedap, kenyang, affordable la. aku makan set ayam. si dia amek daging. 
air ice lemon tea.
 2-2 agak sedap.
lepas tu kami tengok merong mahawangsa. quit okey la for first try filem melayu. 

2nd day

ni rashidah. my classmate as well as teman sehidop kat uitm. kalau nak hidop, kawan dengan dia.haha.
so.sepanjang aku kat kl.aku dok kat rumah dia la. best sangat.

kalau da berpoya2 bagai nak rak menghabis kan duit pun bagai nak rock la.

pagi 2nd day ni. lepas kami pergi pavi. kami decide pergi jalan tar. first time kot sepanjang hidop aku pergi jalan tar ni. gilaaaa banyakkk kooot shawl murahhhhh murraaaaahh... gilaaaa banyaaaakk jugaaaakkk duiiiit aku habeeesss.T_T

next place, kami pergi sogo. mula2 plan nak pergi karok. tapi tempat penuh. kami karok kat karoke jamban je. okey la kan.



haha.aku paling suka gambar ni. setiap kali aku tengok. memang tak boleh nak tahan gelak. sebab kami ni bercita2 nak jadi model. macam fatin suhana haha. jangan berangan okey. memang tak dapat la jack.


muka poyo harus ada.

yang buruk juga harus ada.


ha.lepas tu kami jalan on the way ke masjid india kot. first time pergi jugak. memang kesian la. then, macam interested gile tengok orang buat inai. so, aku pun try. RM5 je untuk sebelah tangan. nora danish n siti sarah pun penah buat kat akak ni kot. wuuu~~ gile heybatt

hasil nya.antekk kan??? walau pun tangan aku hitam.

gambau pose ala model. harus la ada. shida pun buat jugak. cantik jugak.
sangat best+penat+seronok.

maybe ni berpoya2 kali terakhir sebelum final kot.
next sem harus ke sini. shopping.


3 comments:

  1. wah masyuk la gonjeng an..sob3...
    ini mendatangkan jeles nih..kui3

    ReplyDelete
  2. wah3..berpoya2 xtgu org..huhuhuhu~ xpe2... siap hang ak balik sana nnt..terjah ke melaka..hehehe~

    ReplyDelete
  3. nenek sekalian.aku buat asgment la u all.
    pelempang kang nak jelez2.
    huhu.nanti kite gonjeng same2 la cikfara.da ajk pun kan.tp x nk ikot pon.
    blik malaysia roger la gilooo.

    ReplyDelete