Sunday, June 19, 2011

update apa yang patut.

assalammualaikum semua.:)

banyak benda aku nak update kat sini.
pasal kelas penampilan diri yang aku pergi kat shah alam, hang out kat kl, result, kerja, diet.
jumpa maria elena, cik epal n zainatun adilah hokey!
retisss kan. so, superb excited.heee :)
tapi superb busy kerja.
and aku tak ada phone canggih2 nak tangkap gambar.
takkan nak update blog kosong gitu je.. tak best kot.
tunggu rasidah email, memang lama la.
padahal sumpah aku pemalas update blog wey!


btw, harini aku malas pergi kerja.
so.memang sesuka hati aku tak pergi kerja.
da la semalam ada reunion sekolah menengah aku.
tapi tak dapat nak pergi sebab resort tempat aku kerja memang every weekend busy kan.
rugi la.

so, nak mula cerita dari mana memang aku blurr.
tunggu gambar la.:)

okey tak?
okey la.hehe..mood malas ni
tapi rindu nak berbelog.
tapi bila dikenang kan gambau tak ada.
mood pun tak ada.:)
bubye.:)

No comments:

Post a Comment