Sunday, January 29, 2012

colourful look makeup.

assalammualaikum.

hai semua.
harini aku macam gatal tangan je nak conteng muka sendiri.
lepas da buat semua kerja rumah. *bajet rajin.
aku pun dok tegolek atas katil.
dok pikir. apa aku nak buat ni.
aku pun terpikir nak tengok youtube.
nak makeup2 lah.
and i found this.

colourful look guna 120 palette mac.

since aku ada palette tu. 
tapi aku punya fake.
and most of the colour tu aku tak pernah sentuh pun.
sebab aku pun tak tau nak guna.
so, aku decide nak cuba tutorial ni.
ni lah hasil nya.


ada kuning, oren, merah, purple dan hitam.


with flash.



bawah mata ada warna biru. tp tak jelas.

gambar eyeshadow tak jelas pula. deym betol.
aku tak ada camera canggih ni.
ni semua gambar non edited ok.
however, aku still puas hati lah dengan tutorial ni.
at least terluang la masa aku dengan aktiviti yang sihat. hehe
tengok gambar pun ok la kan?
nak buat vidoe. oo. belom tiba masa nya. hee.:D

bye.

No comments:

Post a Comment