Tuesday, May 10, 2011

habis sudah sem 3.

assalamualaikum.

hai semua.
senang nya hati dapat bangun tido tanpa memikirkan paper apa yang aku kena ngadap lagi.
tapi ayat still skema. still dalam trauma final. :)

okey. habis sudah sem 3 ni. yepiii..
mintak2 semua paper lepas n cemerlang dengan jaya nya.
amin.
first day final. muka sangat suci. haissh.

semalam paper habis pukul 12. then balik rumah terus pack barang.
sungguh2 excited. macam rumah nun kat utara la kan.
padahal dekat je.
aku lagi excited dari orang lain ni.
7 petang semalam jugak aku selamat sampai ke rumah.
cepat kan?

seperti yang diwar war kan pada entry before2 ni.
akan ku seri kan blog yang kusam lagi tidak bermaya ni dengan entry2 yang begitu best di baca oleh semua lapisan masyarakat.

apa entry yang nak buat?
apa benda ko nak cerita?
ceciteececitee
apa benda weh..ape?

tengok la kan. apa2 yang terlintas di kepala hotak ni.
doa kan saya dapat berbelog seperti blogger2 terheeyyybat tanah air sepanjang 4 bulan saya menetap kat rumah ni.
berangan~

okey. see you in the next entry.
gelabahh.haha
bye.



No comments:

Post a Comment