Saturday, February 5, 2011

libra.

assalammualaikum semua.

korang tau tak pasal horoskop libra?
aku saja nak cerita pasal horoskop aku ni.
simple je la.biau korang dapat la ilmu sikit dari blog goleks2 ni kan.
scale of libra ni dari 24th september  to 23rd october.
so.siapa yang lahir within this date.
is LIBRA.
apa yang best pasal libra ni wehhh.
aku pun tak berapa nak tau.hahaha
tapi betul ke,apa yang diorang predict ni ea?
ok.bagi pandangan aku sendiri la kan.
ada jugak fact,and ada jugak macam prediction je kan. 
tak semua betul.dan tak semua tak betul.
*pening2.

first kita cerita pasal PERSONALITI of libra!
kalau kita tengok diagram kat atas yang saya dapat kat incik GOOGLE ni.
libra ni pasal 'balance'.
so.dak libra ni berfikiran adil, diplomatik dan agak ramah.*agak la.:)
tapi dak libra ni ada la jugak kelemahan nya.
antara nya.agak ragu2 nak buat keputusan dan pendendam.
tah betul ke tak ni.

korang tau tak.
dak WOLVERINE a.k.a dak hugh jackman ni dak libra gak.
hensem kot.dak ni lahir 12 october.selain berlakon, die ni jugak producer.

dak judges American Idol, Simon Cowell pun dak libra gak.
kenal tak?tak kan tak kenal weh.dak libra ni lahir 7th october. die ni selain judges american idol, die ni jugak tv producer, executive music dan bisnes man tau.hebat kan.

ha.last sekali.dak ni.paleng femes weh.
dak ni pulak lahir 17 october.die ni  penah berlakon dengan P.Ramlee.haha.heyybat x??aku tipu je weh.

ada satu lagi aku nak tambah.kenal kan dr.fadzilah kamsah?
beliau ni bukan dak libra.tapi beliau ni terkenal jugak la kalau bab2 psikologi bulan2 kelahiran ni.
then,dalam facebook.ada la application beliau.
yang aku jugak quit interested.bila aku tekan2.ikut ape depa cakap.
ni la hasil nya.macam betul je.hikhikhik..


untuk besau kan.click kat gambau yo.
kalau nak buat jugak.sign in FACEBOOK, then ikut link ni.


tu je kot.okey.
bye.

 Keku

2 comments:

  1. e eh.cik ija la.ko mmg suke menghilang.
    weh.i'm very curious abt ur life,love right now. bile nk jumpe

    ReplyDelete